6 Aralık 2015 Pazar

2015 Yılı En İyi 5 Kitap

Herkese merhaba ^^ Bugün farklı bir yazıyla karşınızdayım. 2015 yılı bitmek üzere ve 12 aylık bir süre içinde ben 99 tane kitap okudum. Hedefim 80 kitaptı YGS hazırlığında olmama rağmen 19 kitap fazladan okumuşum ve Aralık ayının bitmesine 25 gün varken 2-3 kitap daha okurum galiba **

Gelelim bu senenin en iyilerine.

 Kendi aralarında sıralamaya gönlüm el vermedi. Hepsi birbirinden güzeldi.

          Karanlık Zihinler okuduğum en özgün distopyalardandı. Çoğu kişi beğenmese de ilk 100 sayfayı durgun bulsa da benim için heyecan ve aksiyonun eksik olmadığı bir kitaptı. Özellikle Psi çocuklar muhteşemdi.

          Eksik Parça zaten büyük merakla bekleniyordu ve çıktığı an herkes ortalıkta Noah diye dolanmaya başladı. Gerçi hala öyleler. Eksik Parça da bazılarının beklentisini karşılamadı ve hakkında kötü yorumlar duydum ama benim için yeri ayrıdır. Mara çok değişik bir karakterdi.


          Efsane 1 gecede bitirdiğim bir kitaptı. Daha ilk sayfadan gerçekleşen ölümler zaten sizi içine çekiyor. Bitmesin  günlerce okuyayım istediklerimdendi. Olmadı nasip değilmiş....


           Meleğin Düşüşü bence bu senenin en iyisiydi. Salak ve kararsız kız karakterlerden nefret ederim. Ve Penryn gibi bir karakteri  öpüp başıma koyasım geldi. Güçlü azimli kararlı... Daha ne olsun. O kadar mükemmel bir seriydi ki. Gerçi Dex'in elinde harcandığını düşünüyorum. İnsan bir reklam yapar. Daha bu seriyi bilmeyenler var. Raffe'den bahsetmezsem olmaz. Hem insanüstü hem ultra yakışıklı hem de mizahşör. Kitaplarda aşk üçgeni olmaması da benim için en önemli özellik. Aşk üçgeni okudukça kusasım geliyor.

          ''Kız kardeşimi bulmama yardım edersen kanatlarını geri alabilirsin. Senin için sakladım onları.''
Kanatları süzerek ''Aman ne güzel'' dedi kart bir sesle. ''Duvarıma asınca harika dururlar.''








          Ve gelelim Kurucunun Kızı'na.. Nasıl anlatsam bilmiyorum o kadar güzeldi ki. Şu an tıkandım ne yazsam bilmiyorum. Ivy gerçekten salaktı. Ama Bishop.... Yok böyle bir karakter daha. Raffe Liam Noah Day.. Hiçbiri Bishop etmez çok ciddiyim. Bir adet Bishop istiyorum başka hiçbir şey değil.







          İşte benim için bu senenin en iyileri bunlardı bazen dua ediyorum unutsam da hepsini tekrar büyük bir heyecanla okusam diye. Aslında daha çok var  5 tane seçmek acımasızlık gibi.

          Ayrıca eğer Kızıl Yükseliş'i okusaydım kesinlikle o da bu listede olurdu fazlasıyla eminim ama artık 2016'ya kaldı. Bakalım 2016 yılı bize hangi kitapları getirecek şimdiden heyecanlandım **

3 yorum:

  1. Kurucunun kızını okudum da sonunda ailesiyle birlikte cezalandırılmalarını isterdim. eleğin düşüşünün kapağı hoşuma gitmedi birde dex yayınları olunca şüpheyle yaklaşıp almadım. kızıl tepe ve the 100 serisi de benim favorilerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.windowsphone8haber.com sitemede beklerim:)

      Sil
    2. Meleğin düşüşü herkeste kapağı yüzünden bir önyargı oluşturuyor ama kesinlikle mükemmel ve hak ettiği değeri göremiyor bence bir şans vermelisiniz :)

      Sil